Július 28.

Zavaros a fejem, homályos a látásom. Csönd van, csak a ventillátor zúgását hallani az irodában.

Zavaros a fejem, hangzavar van. A jakuzzi folyamatos csobogása diktálja az ütemet. Homályosan látok, de nem bánom, így is ismerős arcok mosolyognak rám minden irányból.

Lüktet a térdem, azt hiszem felsértettem, miközben bizonytalan léptekkel igyekeztem bemászni a villodzó-fényű medencébe.

Körülnézek, körülöttem mindenki álmos-mosolygós szemekkel, ruhástul ül a vízben, és élvezi a mélyről törő meleg bugyborékokat. Senki se szégyenylős, senki se szomorú. Nyitott szívvel várjuk a napfelkeltét, nevető lélekkel örülünk a pillanatnak.

A klór jellegzetes szaga csapja meg az orromat, ujjaimat szétnyitva pihentetem kezem a víz felszínén. Nézem, ahogy a lábam vonala furcsa alakzatot vesz a fodrozódó vízen. Balról hangos zsivaly, vízfröccsenés hangja szűrődik, jobbra valaki elsütött egy bugyuta viccet.

Boldogok vagyunk. Részegek vagyunk, és fiatalok. Felelötlenek, zabolátlanok. Megtehetjük, ma bármit megtehetünk.

Miénk a napfelkelte, mienk az Élet. Miénk az Élmény, amelyet még a következő kör vodka-rettenet sem vehet el…

Pár órával kesőbb bódultan, még mindíg mosolyogva ébredek. A fény hatalmas rohamosztaggal árad be az ablakon. A ruhám csurom vizesen hever a zuhanyzó alján. A jól ismert klórszag lengi be a piciny fürdőszobát. Tekintetem egy elmosódott sminkkel találkozik a tükörben. Boldog vagyok. Részeg vagyok, és fiatal. Zabolátlan, és talán utoljára, felelőtlen is.

A tekintetem lassan kitisztul; a ventillátor nyugodt zümmögését megtöri a csörgő telefon és az utca zaja.

Az orromban még mindíg érzem a boldogság bugyogó, klóros szagát…

Itt mindenki szégyenylős, mindenki szomorú.

water_lg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

