Helyzetjelentes

No Kicsikeim, letelt az elso hivatalos “Boldogsag-hetem”, gondoltam ideje hat helyzetjelenteni!

En vegyes erzelmekkel viseltetek a kezdes irant, de “elsore nem volt rossz” alapon osszessegeben elegedett vagyok. Persze mindenkinek a sajat iteletere bizom, hogy Jokislany voltam-e vagy sem. 🙂

Az Amit elkezdhetsz ma… azt kezdd el ma! alaptetelemnek koszonhetoen en az Aktiv Aprilisomat mar (amolyan biztos ami biztos alapon) elozo het szombaton, azaz marciusban elkezdtem. (Fejlovott vagyok, tudom.)

Sporty Spice (alias Mel C, aki nem emlekszik…) hozzam kepest nudligumi lehetett sportolas teren: elozo szombaton ugyanis lefutottam eletem elso 5km-et es eloszor baratkoztam egyet Pentek Enikovel is, uszkve 30 percig. Lobaltam a sulyzot, mint egy eszelos, es hozza kell tegyem; marhara elveztem! Vasarnap nem nagyon volt olyan pont, ehol ne ereztem volna kellemesen bizsergeto izomlazat, de azert nagy mellennyel azt gondoltam, hogy egy kis futas nem arthat meg. (Igazabol total ra voltam lelkesulve es a joido csak tette alam a lovat.) Azt mondjuk sejtettem, hogy 5 km-t nem akarhatok megint kisajtolni magambol, es vegul igazam is lett. Kicsit tobb, mint 4 km-t futottam le, eleg skizofren allapotban. Jo, a futas, mint kifejezes itt most tenyleg tulzas, inkabb vanszorogtam. Hol imadtam, hogy “juheee, megint futok, eg a zsir, eg a zsiiiiiir”, hol meg azon agyaltam, hogy “hogy lehetek ilyen hulye, hogy itt kinzom magam?!”. Szoval nem volt egy egyszeru etap, de utana azert megvolt a “mekkora egy istenverte hos vagyok” feeling, amit aztan megint megfejeltem egy kis sulyzolobalassal.

looklikerunning

Ahogy szerintem kinezek futas kozben – es ahogy valojaban kinezek

A het tovabbi reszeben elkezdtem rendesen a talaloan “Brutal Zona edzes”-re keresztelt edzestervet, ami minden nap nagyjabol egy orat vett el az eletembol. Eniko egyebkent nagyon “tunci” a videokon, leginkabb az az erzesem van ugri kozben, mintha egy baratnovel edzenek.

Szerdara aztan elegge lefaradtam, ugyhogy bekitattam egy kis pihit… meg aztan csutortokon meg egyet, mert a Relax es legy random! es Ne legy mimoza! fogadalmak alapjan elmentem a kollegakkal egy italra… meg aztan meg egyre, meg meg egyre, es vegul egy jo kis tancolos mmulatozas kerekedett a dologbol… csutortok este. Igen, a fejemhez vaghatjatok, na: tobb alkohol csuszott le, mint terveztem. De csak rose-t ittam, beccsuletszo! 🙂 (Az edzesterv egyebkent hetente ot aktiv es ket pihenonapot tartalmaz.)

Az Ujits! otletemet is szuperjol betartottam; sutottem incsifincsi almas-bazsalikomos csirkemellet, illetve felfedeztem egy uj etkezdet is a melohely kozeleben, amivel most nem tudok betelni. Altalaban persze fozok magamnak minden napra, de akadnak kiveteles napok (relax es legy random, ugye…). Az emlitett “etteremben” egyebkent minden nap mas “home made” etelekbol lehet valasztani, van tobbfele salata, illetve incsiklando egyeb etelek. Tobbfele salatat lehet osszemixelni egy igencsak laktato adagga, ugyhogy a vega napjaimra szuper megoldast kinalt a felfedezesem.

Az Olvass minden nap! fogadalmat se volt nehez betartani, Frei Tamas konyve sikeresen lekoti a fantaziamat. A metron olvasas ad valamifele hetvegi hangulatot a hetkoznapoknak is, ha mas nem, hat arra a fel oracskara…

A heti egy “csalo” napom egyertelmuen a csutortok volt, a kelletenel kicsit tobb rose, es az este legvegen “masnapossag prevenciobol” megevett haztartasi (szeru) keksz miatt. De nem ettem csokit es kesudiot, jessz! 🙂

Kaloriat meg persze meg veletlenul se szamoltam… 🙂

Tegnap aztan megint hasitottam egy 5-ost, plusz lenyomtam hozza a napi “pentekeniko” adagot is.

Ma meg lusta majmocska modjara meg mindig az agyban vagyok… arra varva, hogy az ido kedvezzen egy konnyed kis kocogasnak (az biztos, hogy tanulva a multkoribol most nem eroszakolok magamra 4 km-t), illetve hogy az ebednek szant csirkemell vegre kelloen kiolvadjon.

De hat ugye csak lazan, es relax… (Huhh ezt meg sokszor el fogom sutni, az tuti…)

relax

Gondolkodj pozitivan, mozogj minden nap, egyel egeszsegesen, dolgozz kemenyen, maradj eros, legyen hited, aggodj kevesebbet, olvass tobbet, legy boldog, lazits, szeress, elj!

 …es hogy boldogabb lettem-e? Nem tudom, talan. Talan voltak olyan pillanatok, amikor boldogtalanabba valtam volna, ha nem emlekeztetem magam valamelyik fogadalmamra. A munkaban is ujra jottek a sikerek, bar neha uralkodnom kell magamon, hogy ne kezdjek el tulzottan parazni a jovon. Az edzesek utan is – minden alkalommal – elegedetten konstatalom, hogy “igen, ma is megcsinaltam”. Kevesebbet agyalok a kajan, a munkan, es jobban alszom.

Ugyanakkor rengeteg alkalom akad, amikor nem, vagy nem azonnal jut eszembe a “Boldogsagterv”, illetve neha zavar, hogy meg annyi, de annyi dolog van, amit nem “szedtem” rendbe.

De ahogy emlitettem ugye, elso hetnek nem volt rossz. 😉

… es nektek milyen sikereitek voltak a heten?

balloon

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

