Szinesfutas!

Hat gyerekek ez egy “orom-poszt” lesz, mert mar alig vartam, hogy megoszthassam veletek a hetvegi Color Run elmenyeket.

Gondolom sokan lattatok a kepeket (ha nem, gorgess lejjebb), es lejon roluk, hogy bizony eszmeletlen jo moka volt, a maga apro hibaival egyutt.

Nagyon vartam mar az esemenyt, igaz egy ici-picit tartottam is tole, mindazok ellenere, hogy a szervezok eleg vilagossa tettek: itt nem a teljesitmeny, hanem az elvezet a lenyeg. Ha futsz, az is jo, ha setalsz az is, vagy tancolhatsz, vagy vegig mehetsz kezen allva, hason csuszva, ahogy tetszik. En ugyanakkor nyilvan allitottam bizonyos elvarasokat magam fele, plusz ugye sose voltam futoversenyen azelott (max. csak szurkolni)… a lenyeg, hogy szombat delelott mar ugy be voltam sozva, hogy a Ferko alig birt velem, es igaz ami igaz a tortentek utan meg a mai napig kicsit hiperaktiv (es a szokottnal dilisebb) vagyok. 🙂

Az egesz sztori egyebkent ott kezdodik, hogy amennyire vartam a futos csomagocskamat (polo, fejpant, meg egyeb aprosagok), annak epp annyira nem akarodzott megerkeznie. A Ferkoet szepen kiszallitottak, itt lengette elottem minden nap, en meg ketnaponta zaklattam a szervezoket ketsegbeesesemben.

Vegul sajat poloban indultam neki a napnak – az igeret az volt, hogy atvehetem a paksametat a kezdes elott, a szigoruan pink szinu info sator elott.

Emiatt masfel oraval a rajt elott mar a helyszinen kellett lennunk… am legyen.

Vegul tenyleg megkaptam a pakkot, orultem is neki mint Nyilas Misi. 🙂 (Hianyzott a hazszam, igy a posta visszakuldte a csomit a feladonak… ez ram olyan jellemzo… :))

pakk

Milyen jo kis Wembley-koszoru van a fejemnel! A kezemben pedig a bizonyos kezbesitetlen csomag.

Az esemenyre egyebkent beszereztem egy szuper szines edzo nacit is, amit meg a futas napjan kicsit meg kellett buheralni, mert felo volt, hogy a 2. km kornyeken egyszercsak szepen lecsusszan majd rolam. Magyarul megfogalmazva kicsit nagy, foleg derekban.

Ezert aztan a sufni tuning megoldas az lett, hogy az edzos rovidnacimbol szo szerint kirantottam a madzagot, es azt befuztuk (pontosabban a draga ferjecskem befuzte!) a naciba a derek-gumi melle, majd jol megkotottuk.

Szerencsere nem esett le, plusz az angol lanyok irigykedtek is nagyban, meg kerdeztek, hogy honnan van ilyen nacim… hat made in Hungary, bocsesz!

color

Azt hiszem kelloen az esemenyhez oltoztunk.

colorrunner

A fejpanttal kicsit megszenvedtunk. 🙂

Miutan megkaparintottam a futos felszerelesemet, szuttyogtunk kicsit a Lidl parkolojaban, ahol a nep gyulekezett, illetve bevartuk a fonokomet meg a baratnojet… nem is lehetne szebben befejezni a “Melo Majust” mint egy mocskos jo bulival a fonokommel. 🙂

A hangulat egyre jobban alakult, a tomeg egyre duzzadt, a nap egyre jobban sutott, minden a helyen volt…

Szolt a zene, volt bemelegites, ugyhogy mar a rajthoz vezeto sorbanallaskor elegge felporogtunk…

…de hiaba…

Mivel csekely 18 ezren sorakoztunk fel, igy nyilvan nem indulhatott mindenki egyszerre. A futokat nagyjabol 1000 emberenkent inditottak utnak, igy eltartott egy jo darabig, amig lassan elaraszoltunk a rajthoz. A “jo darabig” egyebkent azt hiszem eleg enyhe kifejezes, es nem fedi a valosagot: BAROMI SOKAIG alltunk sorba. Azert probaltuk megorizni a jokedvet, meg a fonokom se nyavogott annyit, mint altalaban szokott (jesszusom ezt most remelem nem olvassa itt valami gugli forditoval!).

Aztan az inditasnal megint kis zene, meg hangulat fokozas – nekem ennel a pontnal asszem kb egy zabszem se fert volna be a seggembe… es RAJT!

A Wembley-t futottuk nagyjabol korbe, es a szakasz rogton egy egesz baratsagos “kis” emelkedovel kezdodott. Na hat ha valami nincs a hetvegi csatornaparti futopalyamon, az pont az emelkedo, de azert tisztesseggel vettem az akadalyt. Aztan kb az elso kilometer utan jott az elso szinkapu (pink!), amin jo Color futo modjara vegig is rongyoltam – na mar ugy a magam kis tempojaban.

Hat… nem kellett volna, mert a torkom jol tele ment a por-festekkel. Ebbol tanulva a tobbi kapunal lassitottam es inkabb setaltam, ez egyebkent azert se volt egy rossz otlet, mert akadt, akik bizti ami bizti alapon lefekudt a foldre, es jol meghempergett a festekben… na amilyen festekfelho volt, egy ilyen egyenen tuti keresztulvagodtam volna a nagy “nyargalaszasban”. Szoval ennyi seta kb muszaj volt.

Sokan gyalogoltak egyebkent, igy rajottem, hogy a nalad lassabbakat kerulgetni bizony igencsak faraszto!

Hiaba futkosok 5 kilometereket a kis kacsausztatomnal is, bevallom noiesen, hogy a nemi seta ellenere, a kerulgetes es a szintkulonbsegek miatt nekem lelkesito kihivas volt a tav megtetele. Mondjuk a vegen megallapitottuk, hogy szerintunk nem volt teljes 5 km a tav, de en azert igy is megereztem a vegere, hogy “futottam na”.

A celnal aztan kaptunk vizet meg kis fekete zacskoban festekeeeeeet, es indulhatott a moka! A festek celja az lett volna, hogy a party kozben dobaljuk szet oket, de persze senki nem birt magaval, igy mar a cel utani par meteren hatalmas szincsata alakult ki.

Aztan mindenki eszmelt, hogy kicsit arrebb a szinpadnal mar bombol a zene es gyulekezik a nep, ugyhogy nemi festekgyujto korut utan mi is oda vettuk az iranyt.

A zenet valami DJ szolgaltatta, de kb a youtube-rol is nyomhattak volna (lehet onnan nyomtak), igazabol fokent mostani ugralos party-zenek szoltak. Volt egy srac a szinpadon, o vegig lelkesitette a tomeget, illetve neha visszaszamolt, hogy ezzel szabalyozza, hogy mikor bontsuk es dobjuk mind egyszerre a festekeket (mert az ugye baromi jol nez ki).

festek

Merenyletre keszulok egy zacsi festekkel a kezemben.

buli

Festekfelho a buli kozben.

Konkretan ugy pattogtunk vagy egy oran keresztul mint egy megveszett gumilabda, a futas utan meg siman felert egy istenes kardioval a dolog!

 Talaltam egyebkent egy rovid videot, ami a buli egyik legjobb pillanatat orokitette meg: kb 18 ezer ember egyszerre nyomja a Village People YMCA cimu szamat. Nem tudom, hogy erre direkt keszultek-e a szervezok, de meg amikor a rajthoz araszoltunk, akkor is benyomtak – tobbek kozott – ezt a szamot is, es a kornyeken allo par ezer ember automatikusan, osszebeszeles nelkul mutogatta a betuket a refrenre.

Igy a futas utani party alatt ez a szam mar kb kotelezo darab volt.

Szerintem atadja a hangulatot 🙂 :

Na hat kerem igy nyomtuk mi “szinesfutas” modra, mondhatnam piszkosul elveztuk, kacc-kacc.

Gondolom nem kell nagyon magyaraznom, hogy miert is regisztraltunk be nagyjabol mar masnap a szeptemberi brightoni futasra is. Ebbol kerem sose eleg! 🙂

Vegezetul pedig a mocskos valosag:

selfie2

selfie

 

Hazaerve az este folyaman egy darabig vakargattuk magunkrol a festeket… illetve a feher Nike sportmelltartom meg mindig lilas arnyalatban jatszik…

Ennyit boven megert a dolog. 🙂

after

Az “utana” kep.

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

