Evfordulo

Ket es fel ev… korubelul ennyi ideje jelent meg az utolso bejegyzesem a blogon.

Ma visszatevedtem ide.

Elfelejtettem a linket, a Google segitseget kellett kernem, hogy visszatalaljak a bloghoz. Elfelejtettem a jelszavamat is. Volt ido, mikor naponta gepeltem be.

 

Mit keresek most itt?

Nem is tudom. Muzsa mostanaban megint mocorog bennem.

Rengeteg dolog valtozott az elmult ket es fel evben, es nehany allando maradt.

Talan majd irok roluk – talan nem.

 

 

A WordPress szerint egyebkent pont ma 6 eve, hogy reigsztraltam a blogra. Hat, boldog evfordulot!

Vélemény, hozzászólás?

